Odwiedzając tę ​​stronę, należy dopuścić stosowanie plików cookie. Więcej na temat naszej polityki cookies.

"Rusal" stymuluje wzrost konsumpcji wyrobów aluminiowych

9 lipca 2014

Dyrektor firmy «Rusal» Roman Андрюшин, odpowiedzialny za sprzedaż produktów w WNP i Rosji, dostarczył informacji o realizacji działań, mających stymulować wzrost konsumpcji lekkiego metalu na rynkach krajowych. Strategia opiera się na wyborze najbardziej efektywnych kierunków dotyczących rozwoju i wsparcia aluminium na rynku. Główny nacisk kładzie się na pracę z konsumentami, popyt ze strony których rośnie dzięki zwiększeniu mocy produkcyjnych. Oprócz tego firma prowadzi изыскательскую, edukacyjną i innowacyjną działalność, która przyczynia się do poszerzenia zakresu zastosowania aluminiowej produktów, w tym gospodarczą. Ważnym czynnikiem jest i zastępstwo importu, w tej dziedzinie perspektywy dla Rosji wystarczająco dobry i stały się możliwe dzięki ekonomicznych i politycznych czynników. Chodzi o dewaluacji waluty krajowej i chęci ze strony rządu wesprzeć dobrze rozwiniętą, ale przy tym występują na sobie negatywny wpływ dumping zagranicznych przedstawicieli i nieuczciwej konkurencji sektorów. Na przykład, agd i budowlany profil, lub same felgi samochodowe — produkty, produkowane rosyjskimi firmami, na dziś nie jest gorsza niż w zagranicznych towarów.

W sumie, w 2014 roku dla «Rusała» — jak zresztą dla wielu firm — odbędzie się pod znakiem oszczędnościowe. Jednym z obszarów, w których firma planuje przeprowadzić szereg działań, mających na celu oszczędność — logistyka. Szacowana kwota, którą «Rusal» zamierza zapisać poprzez zwiększenie konkurencji przy zawieraniu umów na usługi transportowe, wynosi około 24 mln USD. Konkurs wybór operatorów daje możliwość oszczędności w wysokości 2,78 mln USD poprzez zmniejszenie taryf za transport kontenerami morskimi.

Odbywa się praca i z właścicielami ruchomych elementów — taki był początek w lipcu 2013 roku, w drugiej połowie roku koszty spadły o 7,5 mln USD. W kwietniu bieżącego roku firma podpisała umowę na trzy lata od Pierwszej towarowy firmy odnośnie transportu swoich produktów w zamkniętych wagonach, wielkość załadunku w ciągu miesiąca wyniesie około 90−120 tys. ton. W zeszłym roku z powodu podjęcia takich działań w zakresie logistyki i transportu firma mogła zaoszczędzić 67,3 mln USD, planując zwiększyć wyniki w 2014 roku.

Archiwum wiadomości

Data początkowa
Data końcowa

Nasz konsultant pozwoli Ci zaoszczędzić czas

+49 (170) 650 7006
Telegram:
WhatsApp:

Subskrypcja

Specjalne oferty i rabaty. :)