Odwiedzając tę ​​stronę, należy dopuścić stosowanie plików cookie. Więcej na temat naszej polityki cookies.

Inconel - zagrożenie dla tytanu

6 maja 2014

Rozwój branży metalowej i wynalezienie nowych nowoczesnych stopów specjalnych, może stać się zagrożeniem dla popytu na klasyczne systemowe i strategiczne surowce. Jeśli do niedawna filarem i podstawą w produkcji tłumików wyższej kategorii był tytan, to teraz mu na zmianę aktywnie przychodzi inconel — unikalny gatunek na bazie udanej kombinacji chromu i niklu. Do takiego wniosku doszła znana firma pod nazwą Eisenmann GmbH, использовавшая, innowacyjne surowce w produkcji układów wydechowych nowej generacji. Podobnymi systemami konstruktorów samochodowych firmy planują wyposażyć w jeden z ostatnich modeli poszukiwanych samochodu Audi. Poza tym, że inconel, który został użyty przy konstrukcji tłumika pozwolił zmniejszyć wagowe techniczne węzła prawie czterdzieści procent, to jeszcze przyczynił się do zwiększenia mocy silnika kasy techniki motoryzacyjnej. Wysoka odporność na ciepło i zdolność do zachowania pierwotnego kształtu nawet przy znacznych temperaturach pozwala układzie wydechowym tego typu zachować swoją pierwotną sprawność nawet po podgrzaniu, pojedyncza cyfra tysięcy stopni w skali Celsjusza. Dla porównania można zauważyć, że zwykle tytanowy tłumik zyskuje zwiększoną kruchość już przy czterysta stopniach grzania. Według informacji producenta teraz nowa generacja tłumika samochodowego na podstawie инконеля z powodzeniem апробирует rynki europejskie. Jednak jego cena dla krajów WNP na razie pozostaje tajemnicą. Wykorzystanie stopów na bazie chromu i niklu w przemyśle samochodowym jest w stanie wyrządzić znaczne szkody tytanowej branży. Bo do tej pory ta dziedzina była jednym z głównych konsumentów zabaw dla zastosowania tytanu produktów na równi z ракетостроением, lotnictwem i kilkoma innymi specyficznymi переделами przemysłowego. Dlatego magnaci przedsiębiorstw hutniczych w odpowiednim kierunku nieco zaniepokojona pojawieniem się tak potężnej konkurencji. Jeśli zastosowanie innowacyjnego materiału wraz ze wzrostem kondycji części maszyn zapewni efekt ekonomiczny w polu cenowym, klasycznego оплоту motoryzacji będzie musiał ustąpić swoje konsumpcyjne zabaw. Wszystkie pozytywne i negatywne strony nowego rozwiązania pokaże tylko czas niezawodnej i bezawaryjnej pracy systemu nowoczesnego tłumika.

Archiwum wiadomości

Data początkowa
Data końcowa

Nasz konsultant pozwoli Ci zaoszczędzić czas

+49 (170) 650 7006
Telegram:
WhatsApp:

Subskrypcja

Specjalne oferty i rabaty. :)