Odwiedzając tę ​​stronę, należy dopuścić stosowanie plików cookie. Więcej na temat naszej polityki cookies.

Gai GOK kontynuuje realizację dużego projektu budowlanego

15 listopada 2015

Zakończono kolejne prace budowlano-montażowe i szyby pracy na Гайском ГОКе. Шахтостроители taktowali nowe podziemne obiekty. Jeden z nich — działka wielkiego przenośnika. Drugim jest kruszenie- — orczykowy-kompleks. Musi zapewnić dostawę surowca z północnego obszaru złoża. Obiekty te wchodzą w projekt капстроительства «Ruda pokarmowego do pnia kopalni «Nowa». Są one zaprojektowane, aby zwiększyć wydajność pracy surowców na 910−990 m. Po tym następuje wydobycie rudy na piętrze 990−1070 metrów. -Crushing taśmowy kompleks składa sizer instalację i przenośniku galerii. Jej długość wynosi 273 m. Dodatkowo w kompleks obejmuje inne akcesoria.

Budowa kompleksu towarzyszy trudne chwile. Aktualne warunki geologiczne domagał się stosowania łączników wyrobisk. Przy tym ilość zużytego betonu osiągnął około 2000 mH. W ogóle ciężar konstrukcji osiągnął około 500 ton. Długość wyrobiska wynosiła około 0,5 km. W trakcie prac długość zamontowaną kablowej produktów osiągnęła około 6 km Do spustu konstrukcji stalowych na określoną głębokość opracowany pewna technologia. W procesie uczestniczyć wywrotki i załadowczo-доставочная budowlane. Najbardziej габаритное i trwałe urządzenia znajduje się na blasze. Następnie ten hak ze wszystkich stron arkusz transportowane do strefy montażu. Zdaniem ekspertów, koszty prac w 2015 roku wymaga inwestowania ponad 200 mln RUB.

Dodatkowo została zoptymalizowana procedura dostawy surowca z Домбаровских złóż. Левобережное, Letni i Jesienny znajduje się w odległości 200 km od przetwarzania fabryki Гайского ГОКа. Logistyki wydalony ze schematu dostawy przewozy i standardowy transport kolejowy. Dostawa surowca odbywa się z wykorzystaniem саморазгружающихся думпкаров. Optymalizacja logistyki wzrost ilości przewozów do 135 000 ton miedzi rudy. Do tego w miesiąc транспортировалось około 110 000 ton. Jeszcze jeden plus — znaczne skrócenie czasu rozładunku. Wcześniej czas pracy wynosiła do 3 godzin. Teraz partia думпкаров, obejmująca 11 samochodów-wywrotek, rozładowywane za 60 minut.

Eksperci podkreślają, że przeprowadzone zmiany dostawy surowców nie wymagały zbyt dużych załączników. W celu zapewnienia dojazdu думпкара do приемному bunkra została zmieniona lokalizacja części torów. 500метровый działka przesunięte w bok obudowy dużego rozdrobnienia. Dodatkowo przebudowy istniejącej wagową i разгрузочную estakady.

Archiwum wiadomości

Data początkowa
Data końcowa

Nasz konsultant pozwoli Ci zaoszczędzić czas

+49 (170) 650 7006
Telegram:
WhatsApp:

Subskrypcja

Specjalne oferty i rabaty. :)